Prestala Vaša robotická kosačka pracovať správne alebo sa jej dokonca nechce vôbec vyjsť z domčeka a hlási problém?
V takom prípade sa na nás môžete obrátiť a objednať sa k nám na servis.
Cena tohto produktu zahŕňa príjem k nám na servis a diagnostiku poruchy robotickej kosačky Robomow.
Na základe diagnostiky Vás bude kontaktovať náš technik s cenovou ponukou opravy vrátane potrebných dielov.
Objednávka robotickej kosačky Robomow na servis
Pred odoslaním prosíme kosačku naplno nabiť v stanici, v rámci možností prosíme očistiť a vypnúť hlavný vypínač
Pre účely servisu je nutné vyplniť a priložiť čo najpodrobnejší popis závady a správania robota
Vyplňte prosím nasledujúce údaje. Po objednaní služby v košíku vyplňte:
Fakturačná adresa: vyplňte adresu bydliska, na tejto adrese bude stroj službou PPL vyzdvihnutý na opravu a na túto adresu bude stroj po oprave odoslaný
Pokiaľ potrebujete vyzdvihnúť stroj na inej adrese ako bývate: v košíku pod údajmi fakturačnej adresy začiarknite ,,dodacia adresa je iná ako fakturačná, a vyplňte adresu, kde má byť stroj zvozom PPL naložený.
Do poznámky v košíku po zadaní zvozovej adresy popíšte svoj problém so strojom + je oprava záručná/pozáručná. Čo potrebujete na stroji prezrieť/opraviť? Na čo sa máme zamerať (hnevá nepravidelne). Telefónne číslo, na ktorom Vás môžeme kontaktovať. Uveďte komponenty, ktoré nám odosielate (nabíjacie stanice, trafo, stroj...).
Zvoz je objednávaný vždy na nasledujúci pracovný deň. Čas zvozu nevieme upresniť. Záleží vždy na rozvozovej trase a vyťažení vodiča PPL. Pokiaľ sa zvoz v dohodnutý termín neuskutoční, prosíme kontaktujte nás, budeme zvoz urgovať na centrále PPL. Kontaktujte servisného technika na tel. 733 672 144.
Ak je servis záručný, pribaľte k stroju kópiu predajného dokladu.
Môžete nám zaslať aj foto zo záhrady, videa, naskenovaný predajný doklad a ďalšie podklady na rýchle vyriešenie servisu na : info@ama-zahrada.cz. Pre komunikáciu a spárovanie informácií uveďte číslo z objednávky servisu !!
Príprava robotickej kosačky na odoslanie
Poprosíme iba o zabalenie do originálnej krabice (má patričné výstuhy na prevoz). Pokiaľ nemáte originálnu škatuľu, použite inú zodpovedajúcu veľkosť a riadne vystelte proti poškodeniu prepravou. Jednotlivé komponenty (trafo, stanicu...) ochráňte obalom proti vzájomnému poškodeniu v krabici. Kosačku podložte tak, aby boli zadné kolesá 3-5 cm vo vzduchu. PPL preberá iba 1 balík. Prečítajte si riadne priložené podmienky zabalenia. Myslite na to, že stroj pôjde niekoľko stoviek km a bude niekoľkokrát prekladaný - použite výstelky proti poškodeniu.
Balík nie je potrebné popisovať, všetko polepí vodič na mieste, vystaví odovzdávací protokol o vyzdvihnutí zásielky.
Čo sa týka prepravy tovaru:
Preprava tovaru prebieha cez externú prepravnú službu PPL. Preprava tovaru nie je službou firmy CS Technika sro Pre zaručenie prepravy je nutné splniť podmienky prepravných firiem. Zákazník je povinný informovať sa o podmienkach prepravných služieb.
Na prepravu je kosačku nutné zabaliť podľa podmienok prepravcu. Podmienky balenia nájdete na týchto odkazoch:
PPL: https://www.ppl.cz/ftp/dokumenty_ke_stazeni/Spravne_zabaleni_zasilky.pdf
Za správne balenie zásielky nesie zodpovednosť zákazník. V prípade poškodenia tovaru počas prepravy je nutné poškodenie reklamovať u prepravcu. Firma CS Technika sro si vyhradzuje právo posúdiť oprávnenosť takejto reklamácie. V prípade správneho balenia CS Technika zdokumentuje balenie a poškodenie a začne reklamačné konanie s prepravnou službou. V prípade zlého balenia firma CS Technika sro zdokumentuje balenie a poškodenie a informuje zákazníka o poškodení. V takom prípade nebude firma CS Technika sro podnikať žiadne kroky ohľadom reklamácie poškodenia.
Zvoz zásielok do servisu je doplnkovou službou, ktorú zákazníkovi ponúka a za zákazníka dojednáva firma CS Technika sro Dodanie stroja do servisu je povinnosťou zákazníka. Z tohto dôvodu sa doba prepravy nezapočítava do zákonnej lehoty na vybavenie reklamácie. Reklamácia začína bežať dňom doručenia stroja do servisu na adrese CS Technika sro, Krkonošská 2912, 544 01 Dvůr Králové nad Labem. SK Technika sro nenesie žiadnu zodpovednosť za dobu dodania pri takto dohodnutej preprave. Pokiaľ Vám to nevyhovuje, potom máte možnosť použiť vlastnú dopravu, alebo si dopravu dojednať niekde inde.
Poistenie zásielok počas dopravy:
Na zásielky posielané zbernou službou nie je dohodnuté žiadne nadštandardné poistenie. Pre Zvoz zásielok teda platí štandardné poistenie, poskytované prepravnou službou. Zákazník má povinnosť informovať sa ohľadom výšky poistného, ktoré sa na daný typ prepravy vzťahuje. Výška poistného plnenia sa môže líšiť na poškodení alebo na stratu tovaru. Výška poistného limitu sa tiež môže líšiť pri vnútroštátnej a medzinárodnej preprave.
ama Slovakia sro nesie zodpovednosť za stratu zásielky či jej poškodenie len do výšky poistných limitov podľa podmienok zvoleného prepravcu a to za dodržania všetkých podmienok daných zvoleným prepravcom.
Objednaním tejto služby zákazník súhlasí s výškou poistných limitov podľa predchádzajúceho odseku.
Objednaním tejto služby zákazník súhlasí s vyššie uvedenými podmienkami ohľadom balenia zásielok a podmienok prepravných služieb.
V prípade otázok kontaktujte servisného technika na tel. 734 644 335. Ďakujeme.
Pokiaľ je servis záručný, nebude zvoz k nám a späť účtovaný. Pokiaľ je servis pozáručný, bude po oprave účtovaných 230,-Sk za 1 cestu. Teda 460,-Sk za 2 cesty k nám a späť.
Poplatky za zvoz budú účtované po oprave stroja av závislosti od vyššie popísaného záručného/pozáručného (230,-Sk za 1 cestu) servisu. Pri odovzdávaní zásielky na odvoz do servisu vodičovi PPL nič neplatíte.