Prihlásenie
Stratili ste heslo?

KARDANKA PARTNER PROFESIONÁLOV +420 491 114 383, +420 734 644 355 info@kardanka.sk

servis Robomow- objednanie stroja do servisu

servis Robomow- objednanie stroja do servisu
Výrobca:
Katalógové číslo: ACZservis
Obrázek k výrobku 56183 - servis Robomow- objednání stroje do servisu
Klikni pre zobrazenie väčšieho obrázku

Servisná prehliadka Robomow

viac info...
Termín dodania
4 dni
Skladom u dodávateľa
1,00 Kčs DPH/ ks
1.00
ks

Žiadame zákazníkov, aby nepálili žiadne poplatky vopred. Cena za opravu aj prepravné náklady budú vyčíslené až po prehliadke stroja v našom stredisku a platí sa po vykonaní opravy. Vykonajte objednávku a vyčkajte až Vás kontaktuje náš servisný technik.

Objednávka do servisu Robomow

!!!Pred odoslaním nabite kosačku!!!

Pre účely servisu je nutné vyplniť a priložiť servisný formulár - na stiahnutie tu: servisný formulár

RC modely - naplno nabiť v stanici, po nabití vypnúť hlavný vypínač pri zadnom kolese

RS modely - naplno nabiť, po nabití vypnúť hlavný vypínač pod horným krytom, vybrať poistku u pravého zadného kolesa--dôležité

Vyplňte prosím nasledujúce údaje. Po objednaní služby v košíku vyplňte:

fakturačná adresa: vyplňte adresu bydliska, na tejto adrese bude stroj službou PPL vyzdvihnutý na opravu a na túto adresu bude stroj po oprave odoslaný !!

Pokiaľ potrebujete vyzdvihnúť stroj na inej adrese než bývate: v košíku pod údajmi fakturačnej adresy zaškrtnite ,,dodacia adresa je iná ako fakturačná, a vyplňte adresu, kde má byť stroj zvozom PPL naložený.

Do poznámky v košíku po zadaní zvozovej adresy popíšte svoj problém so strojom + je oprava záručná/pozáručná. Čo potrebujete na stroji prezrieť/opraviť? Na čo sa máme zamerať (hnevá nepravidelne). Telefónne číslo, na ktorom Vás môžeme kontaktovať. Uveďte komponenty , ktoré nám odosielate (nabíjacie stanice, trafo, stroj...).

Zvoz je objednávaný vždy na nasledujúci pracovný deň. Čas zvozu nevieme upresniť. Záleží vždy na rozvozovej trase a vyťažení vodiča PPL. Pokiaľ sa zvoz v dohodnutý termín neuskutoční, prosíme kontaktujte nás, budeme zvoz urgovať na centrále PPL. Kontaktujte servisného technika na tel. 733 672 144.

Ak je servis záručný , pribaľte k stroju kópiu predajného dokladu.

Môžete nám zaslať aj foto zo záhrady, videa, naskenovaný predajný doklad a ďalšie podklady na rýchle vyriešenie servisu na : info@ama-zahrada.cz. Pre komunikáciu a spárovanie informácií uveďte číslo z objednávky servisu !!

!! Poprosíme iba o zabalenie do originálnej krabice (má patričné výstuhy na prevoz). Pokiaľ nemáte originálnu škatuľu, použite inú zodpovedajúcu veľkosť a riadne vystelte proti poškodeniu prepravou. Jednotlivé komponenty (trafo, stanicu...) ochráňte obalom proti vzájomnému poškodeniu v krabici. Kosačku podložte tak, aby boli zadné kolesá 3-5 cm vo vzduchu. PPL preberá iba 1 balík. Prečítajte si riadne priložené podmienky zabalenia. Myslite na to, že stroj pôjde niekoľko stoviek km a bude niekoľkokrát prekladaný - použite výstelky proti poškodeniu.

Balík nie je potrebné popisovať, všetko polepí vodič na mieste, vystaví odovzdávací protokol o vyzdvihnutí zásielky.

Čo sa týka prepravy tovaru:
Preprava tovaru prebieha cez externé prepravné služby PPL alebo GEIS. Preprava tovaru nie je službou firmy ama Slovakia sro Pre zaručenie prepravy je nutné splniť podmienky prepravných firiem. Zákazník je povinný informovať sa o podmienkach prepravných služieb.
Na prepravu je kosačku nutné zabaliť podľa podmienok prepravcu. Podmienky balenia nájdete na týchto odkazoch:
PPL: https://www.ppl.cz/ftp/dokumenty_ke_stazeni/Spravne_zabaleni_zasilky.pdf
GEIS: https://www.geis-group.cz/cs/ako-spravne-zabaliť-zasielku

Za správne balenie zásielky nesie zodpovednosť zákazník. V prípade poškodenia tovaru počas prepravy je nutné poškodenie reklamovať u prepravcu. Firma ama Slovakia sro si vyhradzuje právo posúdiť oprávnenosť takejto reklamácie. V prípade správneho balenia ama Czech zdokumentuje balenie a poškodenie a začne reklamačné konanie s prepravnou službou. V prípade zlého balenia firma ama Slovakia sro zdokumentuje balenie a poškodenie a informuje zákazníka o poškodení. V takom prípade nebude firma ama Slovakia sro podnikať žiadne kroky ohľadom reklamácie poškodenia.


Zvoz zásielok do servisu je doplnkovou službou, ktorú zákazníkovi ponúka a za zákazníka dojednáva firma ama Slovakia sro Dodanie stroja do servisu je povinnosťou zákazníka. Z tohto dôvodu sa doba prepravy nezapočítava do zákonnej lehoty na vybavenie reklamácie. Reklamácia začína bežať dňom doručenia stroja do servisu na adrese ama Czech sro, Batňovice 269, 542 32 Úpice. ama Slovakia sro nenesie žiadnu zodpovednosť za dobu dodania pri takto dohodnutej preprave. Pokiaľ Vám to nevyhovuje, potom máte možnosť použiť vlastnú dopravu, alebo si dopravu dojednať niekde inde.


Poistenie zásielok počas dopravy:
Na zásielky posielané zbernou službou nie je dohodnuté žiadne nadštandardné poistenie. Pre Zvoz zásielok teda platí štandardné poistenie, poskytované prepravnou službou. Zákazník má povinnosť informovať sa ohľadom výšky poistného, ktoré sa na daný typ prepravy vzťahuje. Výška poistného plnenia sa môže líšiť na poškodení alebo na stratu tovaru. Výška poistného limitu sa tiež môže líšiť pri vnútroštátnej a medzinárodnej preprave.
ama Slovakia sro nesie zodpovednosť za stratu zásielky či jej poškodenie len do výšky poistných limitov podľa podmienok zvoleného prepravcu a to za dodržania všetkých podmienok daných zvoleným prepravcom.
Objednaním tejto služby zákazník súhlasí s výškou poistných limitov podľa predchádzajúceho odseku.

Objednaním tejto služby zákazník súhlasí s vyššie uvedenými podmienkami ohľadom balenia zásielok a podmienok prepravných služieb.

V prípade otázok kontaktujte servisného technika na tel. 733 672 144. Ďakujeme.


Pokiaľ je servis záručný, nebude zvoz k nám a späť účtovaný. Pokiaľ je servis pozáručný, bude po oprave účtovaných 230,-Sk za 1 cestu. Teda 460,-Sk za 2 cesty k nám a späť.

Pri objednaní sa v e-shope v košíku automaticky pripočíta poplatok 130,-Sk za dopravu. Ospravedlňujeme sa za toto technické nedopatrenie. Poplatky za zvoz budú účtované po oprave stroja av závislosti od vyššie popísaného záručného/pozáručného (230,-Sk za 1 cestu) servisu. Pri odovzdávaní zásielky na odvoz do servisu vodičovi PPL nič neplatíte .

Pre vytvorenie strážneho psa sa musíte prihlásiť.

servis Robomow- objednanie stroja do servisu

Jaroslav Kundráč
phone734644355

Porovnanie výrobkov

Porovnať

Zasielať novinky

Prohlédnout předchozí čísla

Chcete od nás dostávať novinky a akčné ponuky? ... Potom neváhajte zaregistrovať Vašu e-mailovú adresu a potvrdiť.

Informácie o spracovaní osobných údajov (GDPR).

Odhlásenie z odberu

Kontakt

CS Technika s.r.o.
Krkonošská 2912
544 01, Dvůr Králové nad Labem

Telefon: +420 491 114 383
Mobil: +420 734 644 335
E-mail: info@kardanka.sk
Web: www.kardanka.sk

Výhody nákupu u nás

Patríme medzi najväčších predajcov dielov na techniku dílů na zemědělskou techniku.

Máme vlastné bohaté skúsenosti s predávanými výrobkami.

Kvalitní zázemí a tým vyškolených pracovníků.

Možnosť vrátenia tovaru do 14 dní samozrejmosťou.

Naposledy prezeraný tovar

Nemáte doposiaľ žiadne navštívené produkty.