!! Majiteľa kosačky poprosíme iba o zabalenie kompletného stroja aj s nabíjacou stanicou a ovládacieho panelu do originálnej krabice. V prípade otázok kontaktujte servisného technika na tel. 739 452 091. Ďakujeme
PROSÍME, PRI VYPLŇOVANÍ ADRESY PREVZATIE ZADAJTE DO POZNÁMOK MOŽNÝ TERMÍN ZVOZU STROJA!!
Zimná údržba kosačiek Robomow. Táto služba je vhodná pre všetkých majiteľov robotických kosačiek Robomow. O Váš stroj sa postaráme s maximálnou starostlivosťou. V našom servise stroj kompletne rozoberieme, dokonale očistíme, prevedieme testy a diagnostiku, skontrolujeme a pokiaľ to pôjde odstránime prípadnú oxidáciu, prekontrolujeme mechanické a pohyblivé časti.
Stroj opäť zostavíme, pohyblivé časti premastíme. So zákazníkom prekonzultujeme prípadnú potrebu výmeny opotrebovaných dielov, plasty nakonzervujeme, nahráme najaktuálnejší softvér. Stroj otestujeme na našej testovacej ploche a necháme 100% nabiť. Uvádzaná cena zimnej údržby nezahŕňa výmenu opotrebovaných dielov. Vzťahuje sa na zimnú prehliadku+výmenu dielov v rámci záruky a dopravu stroja k nám a späť k zákazníkovi. Stroj vyzdvihne prepravná služba na adrese zákazníka a po údržbe vráti späť na adresu majiteľa.
Samozajmosťou je vystavenie kompletného protokolu o vykonanej údržbe s podpisom servisného technika, ktorý zimnú údržbu vykonával.
Váš miláčik sa vráti ako z kúpeľov, vymydlený a spokojný. Plný radosti vyraziť do novej sekacej sezóny.
Pri objednaní sa v e-shope automaticky pripočíta poplatok 130,-Sk za dopravu. Ospravedlňujeme sa za toto technické nedopatrenie. Poplatok 130,-Sk nebude fakturovaný.
Čo sa týka prepravy tovaru:
Preprava tovaru prebieha cez externé prepravné služby PPL alebo GEIS. Preprava tovaru nie je službou firmy ama Slovakia sro Pre zaručenie prepravy je nutné splniť podmienky prepravných firiem. Zákazník je povinný informovať sa o podmienkach prepravných služieb.
Na prepravu je kosačku nutné zabaliť podľa podmienok prepravcu. Podmienky balenia nájdete na týchto odkazoch:
PPL: https://www.ppl.cz/ftp/dokumenty_ke_stazeni/Spravne_zabaleni_zasilky.pdf
GEIS: https://www.geis-group.cz/cs/ako-spravne-zabaliť-zasielku-old
Za správne balenie zásielky nesie zodpovednosť zákazník. V prípade poškodenia tovaru počas prepravy je nutné poškodenie reklamovať u prepravcu. Firma ama Slovakia sro si vyhradzuje právo posúdiť oprávnenosť takejto reklamácie. V prípade správneho balenia ama Czech zdokumentuje balenie a poškodenie a začne reklamačné konanie s prepravnou službou. V prípade zlého balenia firma ama Slovakia sro zdokumentuje balenie a poškodenie a informuje zákazníka o poškodení. V takom prípade nebude firma ama Slovakia sro podnikať žiadne kroky ohľadom reklamácie poškodenia.
Kosačku podložte tak, aby boli zadné kolesá 3-5 cm vo vzduchu. V prípade, že kosačku posielate bez základnej stanice, potom je potrebné rovnako podložiť aj predné koleso. Predíde sa tak poškodeniu kolies v prípade zaťaženia zásielky. dbajte prosím na toto nariadenie. na prípadné poškodenie kolies počas prepravy nie je možné uplatniť reklamáciu.
Objednaním tejto služby zákazník súhlasí s vyššie uvedenými podmienkami ohľadom balenia zásielok a podmienok prepravných služieb.
Poistenie zásielok počas dopravy:
Na zásielky posielané zbernou službou nie je dohodnuté žiadne nadštandardné poistenie. Pre Zvoz zásielok teda platí štandardné poistenie, poskytované prepravnou službou. Zákazník má povinnosť informovať sa ohľadom výšky poistného, ktoré sa na daný typ prepravy vzťahuje. Výška poistného plnenia sa môže líšiť na poškodení alebo na stratu tovaru. Výška poistného limitu sa tiež môže líšiť pri vnútroštátnej a medzinárodnej preprave.
ama Slovakia sro nesie zodpovednosť za stratu zásielky či jej poškodenie len do výšky poistných limitov podľa podmienok zvoleného prepravcu a to za dodržania všetkých podmienok daných zvoleným prepravcom.
Objednaním tejto služby zákazník súhlasí s výškou poistných limitov podľa predchádzajúceho odseku.